מקימי תנועת 'תיקון 2024': "כל מטרתינו היא להביא לאחדות"

המהדורה המרכזית No Comments on מקימי תנועת 'תיקון 2024': "כל מטרתינו היא להביא לאחדות"

מקימי תנועת 'תיקון 2024' רס"ן במיל' איתן תורג'מן ורס"ן במיל' דוד שרז, שוחחו הערב עם אבי מימרן ב'מהדורה המרכזית' וסיפרו: "הקמנו יחד ארגון שכל מטרתו היא להביא לאחדות עם ישראל. אנחנו דורשים להקים ממשלת חירום ובחצי השני של השנה ללכת לבחירות ללא חרמות. נפגשנו עם ראשי המחאה וגם עם ח"כים בקואליציה". לדבריהם: "אנחנו מבינים שדור חדש צריך להיכנס להנהגת המדינה ולהביא רוח חדשה פנימה. נעזור לכל המפלגות שיובילו את הרוח הזו"

צילום: תיקון 2024
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

רס"ן במיל' איתן תורג'מן, ממקימי תנועת 'תיקון 2024', שוחח הערב עם אבי מימרן ב'מהדורה המרכזית' וסיפר: "נקראתי ללחימה בעיצומה של שמחת תורה, מאז לא ראיתי את הבית. בחודש כסליו נפצעתי בקרב ובבית החולים פגשתי לוחם אחר שעד אז שררה בינינו מעין לחימה קרה בגלל השסע הפוליטי. הקמנו יחד ארגון שכל מטרתו היא להביא לאחדות עם ישראל. אנחנו דורשים להקים ממשלת חירום ובחצי השני של השנה ללכת לבחירות ללא חרמות. נפגשנו עם ראשי המחאה וגם עם ח"כים בקואליציה. אנחנו מדברים רק על אחדות בלי שום רווח פוליטי. זו לא פשרה אלא בחירה. ההגדרות של ימין ושמאל נשרפו בשמחת תורה".

חברו רס"ן במיל' דוד שרז, גם הוא ממובילי התנועה, אמר כי: "העם צריך לדרוש ממנהיגיו את האחדות. הדיון והשיח על גיוס חרדים צריך להיעשות בהסכמה רחבה. לעם שלנו יש כוח להסכים. כולם הסכימו שצריך רפורמה במערכת המשפט אבל רק בהסכמה רחבה היו יכולים לבצע את התיקון".

תורג'מן: "להתארגנות שלנו אין יומרות פוליטיות" שרז: "אנחנו מבינים שדור חדש צריך להיכנס להנהגת המדינה ולהביא רוח חדשה פנימה. נעזור לכל המפלגות שיובילו את הרוח הזו"

האזינו



0 תגובות